Helpdesk

Zgłoszenia powinny być zgłaszane zgodnie z poniższymi zasadami

  • Podczas wysyłania zgłoszenia prosimy o zawarcie jak największej ilości szczegółów dotyczących problemu (dodatkowo można uruchomić TeamViewer, przekazując ID oraz hasło z tej aplikacji w treści zgłoszenia) lub wniosku, co znacznie ułatwia i przyspiesza przebieg realizacji zgłoszenia.
  • W przypadku wysyłania wniosku z prośbą o utworzenie dostępów dla nowego pracownika, należy przesłać jak najwięcej szczegółów wraz z uzupełnionym szablonem do zgłaszania nowych pracowników. Tutaj pobierzesz szablon.
  • W przypadku jeżeli zgłaszający pracuje w sposób nienormatywny, co utrudnia skontaktowanie się, zalecamy dodanie w treści zgłoszenia np. kontaktu telefonicznego.
  • Prosimy o zgłaszanie problemów technicznych lub wniosków podczas swoich godzin pracy. Praktyka wysyłania zgłoszeń przed zakończeniem pracy lub przy długiej, ograniczonej dostępności utrudnia nam ich realizację.
  • Zgłoszenia realizowane są zgodnie z określonym priorytetem - w pierwszej kolejności realizujemy incydenty, a następnie wnioski. Kolejność realizacji zależy również od wpływu problemu/wniosku na funkcjonowanie biznesu firmy.
  • Przypominamy, że oficjalną ścieżką do zakładania zgłoszeń jest adres pomoc@oponeo.pl lub kontakt telefoniczny
    +48 52 586 29 99 (wewnętrzny 999). W przypadku zgłaszania problemów nieoficjalnymi kanałami komunikacji, zgłoszenie może zostać niezarejestrowane lub zarejestrowane z opóźnieniem.
Obszary i osoby kontaktowe
Helpdesk
Kamil Dziurgiela
Serwerownia, Infrastruktura
Paweł Jasiński

Podczas korzystania ze sprzętu służbowego prosimy o stosowanie dobrych praktyk związanych z bezpieczeństwem IT. Prosimy o szczególną czujność w przypadku wiadomości e-mail - zawsze weryfikuj nadawcę oraz linki zawarte w wiadomości. Nie otwieraj/nie pobieraj załączników jeżeli nie jesteś pewny/a co do autentyczności wiadomości. W takim przypadku należy poprosić o weryfikację nasz zespół helpdesk.